Thursday, March 31, 2011

Salta to La Puna (Andes)

Here the landscape changes dramatically.
As I took way too many pictures I decided to post them little by little and according to changes... plus, I don't have too much time to keep uploading because as a matter of fact I do have to work as well.
Here's is a bit of the way the landscape is from Salta towards the Andes.
Enjoy!

Aqui a paisagem muda drasticamente.
Como tirei muitas fotos decidi colocá-las pouco a pouco e de acordo com as mudanças... até porque eu não tenho muito tempo pra postá-las uma vez que eu tenho que trabalhar também.
Aqui vai um pouco da paisagem de Salta em direção aos Andes.
Curta!

So cactus and snow go together here.
Cactus e neve combinam aqui.
 And everything is colorful
E tudo é muito colorido


 Here are some llamas...
Algumas llamas...
 And me!
E eu!

Hugs anyone?
Abraços??

Round roof houses
Casinhas de telhado redondo

There are many buildings abandoned just like that!
Há muitas construções abandonadas como esta!

Photos: Vanessa Aquino.

No comments:

Post a Comment